Comença l’aventura


Avui, jo començo l’aventura d’escriure un blog. Jo ho faig amb dos objectius. La meva primera finalitat serà reflexionar sobre la que és la meva professió. El món del periodisme i la comunicació. Encara que estic treballant en un mitjà -i això, avui dia és pràcticament un luxe-, em considero una periodista en crisi. Per què? Doncs perquè per la crisi i les retallades, no desenvolupo la meva professió com hauria de ser (amb la responsabilitat social que té) i com m’agradaria fer-ho. I per què per tot plegat he entrat en un estat de reflexió per saber cap on vaig i cap on vull anar realment. Y precisament és sobre aquest cap on vull anar realment sobre el que es basa el meu segon objectiu. Sóc una apassionada del que internet i les xarxes socials han aportat a la comunicació y al periodisme. I voldria dirigir-me cap aquest àmbit. En aquest sentit, he d’agraïr, des d’aquí, la inspiració que ha estat Esther Maderuelo amb el seu blog Comunic@rte. D’ella he après que per a començar només fa falta passió i voluntat. Vull autoformarme en la comunicació social o els social media, escoltar dels que ja en saben per aprendre’n una miqueta y preparar-me per al futur.

20130121-095807.jpg

8 responses to “Comença l’aventura

  1. Primer de tot, Enhorabona! Després de llegir la teva introducció t’he de reconèixer que se m’han il·luminat els ulls, i les teves paraules m’han arribat al cor. Els teus propòsits són del tot admirables, cadascun d’ells. No estas equivocada, no ho estem. La reflexió de cap a on vas és tota una mostra d’honestedat i saber fer per la teva part. I cap a on t’encamines, només dir-te que en aquest camí és un orgull per mi i tota una alegria que podem fer-lo juntes…. Aquí estarem; creixent, co-aprenent i reflexionant. Et desitjo tots els ànims i la força per quan faltin, companya de batalles!

    • Moltes gràcies companya de batalles! =P Això de fer el blog, encara em queda una mica gran, ni el nom em convenç i tampoc sé per on tirar després d’aquesta declaració d’intencions, però per algun lloc he de començar aquest viatge que ara, la veritat, m’il·lusiona… I això, en aquest moment, és el principal. Suposo que llegint i reflexionant, anirem creixent. Moltes gràcies de nou.

  2. Benvinguda al món blocaire i moltes felicitats per encoratjar-te, agafar aire fresc i tirar endavant amb noves il·lusions. Et seguiré i acompanyaré, com sempre 🙂

  3. Pingback: Reflexions d’una periodista | Lanzadera 3.0·

  4. Pingback: Cosas que me hubiera gustado saber antes de empezar con el blog | Reflexions d'una periodista·

  5. Pingback: Mis cinco artículos más leídos en 2013 | Reflexions d'una periodista·

  6. Pingback: Un año de Reflexions… | Reflexions d'una periodista·

Leave a Reply

